måndag 24 augusti 2015

-Det är jag som är Patte-Lisa!

Apollon har organiserat upp dansen med en danspuck
men trots det finns det vissa möjligheter till mer eller mindre ekivoka utflykter.
Nu har det "ringt in till höstterminen".
Inte bara för mina skolbarn utan även Bounce bar har kört igång "på riktigt" för hösten.
Att det var go stämning behöver jag inte ens säga.
Det vet ju alla. 

Lördagsbrôgga är också i full gång.
Kicki diskjockar lika eminent som alltid på bryggan på lördagar.
Mycket folk knôr sig in och stämningen blir hög.
-Hör nu min bäste herre! -Det är jag som är Patte-Lisa här!
Precis Apollon!
Vi måste förutsätta att de vi möter är snälla
tills motsatsen bevisats





Inte bara Unmarrieds lösbröst förgyllde kvällen. Det var rullstolsdans och platt fall som gällde.
När någon skrev fall i chatten så föll alla som fått del av Apollons senaste leksak platt till marken.
Uppskattar Apollons kärleksbudskap.
Det verkar slagit igenom.
För hittills i höst har inget tykat eller vart tråkig på annat sätt emot någon.

Kan inte undanhålla er den här underbara bilden på värdparet.
-När Kicki får arbetslust blir Jonny väldigt trött! skulle man kunna skriva i bildtexten.
-Ops Gjorde jag det?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar