måndag 31 augusti 2015

Bort bort bort
Kom aldrig mer igen!

Nu har jag verkligen inget att ta på mig.
Tur att underkläderna är någorlunda moderna. De ser i alla fall inte ut som något Bergthora tog med sig till Island år 874
Nu är det gjort!
Det som jag gruvat mig för i alla år.
Kasta outfits som är urmodiga, fula, vulgära eller bara allmänt fel.
Utvecklingen i Second Life har gått så fort så många "gamla" kläder är bara för gamla.
Det skriker urmodig fattiglapp om en på långt håll.
Började gräva i garderoben och hittade min allra första outfit.
Stripes hette den.
Svart och vitrandig med något som skulle likna en basker.
Långt blont hår i en fläta. Bara det att håret åkte ut och in genom kroppen allt eftersom man rörde sig.
Man kan bara inte se ut så idag.
Så nu har jag inget att ta på mig längre.
Får ta en dag och frossa i shopping.
Verkligen shop-to-you drop!

1 kommentar:

  1. Det blir väl till att gå med rumpan bar ett tag då?
    ...men det är helt ok det med ;)

    SvaraRadera