måndag 16 februari 2015

Förlorade sonens återkomst, förlovningsdag, skidsemester -en späckad helg

Trångt och trevligt -en vanlig fredagskväll på Bounce
Ikaros har äntligen fått ordning på pipelinen bredbandet
Hittade både ölkranen och Betty




På Bounces ska det vara varierad musik för alla, inte bara en artist hela kvällen.
Apollon hade som vanligt satt ihop en varierad spellista.

Som alltid fick gästerna lov att önska låtar.
-Där hade i alla fall jag lite otur. Inte så att jag inte fick min önskning uppfylld.
Nej då jag önskade inget utan litade till Apollons vanligtvis goda omdöme.
Att hela Gnällebäcks fanclub var där är ju inte Apollons fel.
Sista halvtimman "urartade" till Gnällebäck-marathon så jag synade kudden någon kvart tidigare än planerat. Nitton Gnällebäck på raken pallar jag men inte tjoget fullt :D
Nu tar Apollon sportlov i fjällen nästa vecka.
Han lovade dock att fira mycket hälsosamt.
Tryggt och säkert i baren på fjällhotellet medan övriga familjen ägnar sig åt halsbrytande övningar i snödrivorna.


 

Hjärtligt hjärtlig alla hjärtans dag.
"Lika hopplöst förälskad nu som då"
Kicki och Jonny firade tvåårsdag






Lördagskvällen kombinerade Kickis brygga, familjen Bowlers tvååriga förlovningsdag, go musik och Alla hjärtans dag på ett lysande sätt.









Alla hade något rött på sig, vi ska inte gå in detaljer men det skvallrades om att även Loan hade något raffigt rött på sig
Vad har "riksspjuvern" Maffe hitta på nu? Var allas första tanke.
Nu var Maffe oskyldig. Det var Rin som skojat till det och klätt ut sig till hind.

1 kommentar: