måndag 26 januari 2015

Man måste variera sig

Retromusik hos Big Daddy visade sig vara rena svenskbygden
Zel den oförglömlige gjorde ett heljuste framträdande



Som alternativ
kan man ta selleri..

Det var djurmaskerad på allmänna svenska programmet.
Den enda djurkostym jag hade i förrådet var en apkostym vilket jag tydligen enligt vissa inte behöver klä ut mig till.
Så roligt skulle vi inte ha.
Fick istället ett bra tips om Big Daddys, 70,80,90-tals musik i bra urval.
Efter någon timme anropade Mid om att Zel framträder och det vill jag ju inte missa.
Tyvärr tog det slut före innehållet i glaset.
Bara att tpea vidare till Blue Lagoon.
Riktigt go musik även där.
Det rezzade väldigt sakta och först när "dimman lättade" insåg jag att Blue Lagoon är en del av Eden Naturist Estate.
Är man uppfostrad till att ta seden dit man kommer så är man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar