måndag 3 november 2014

I sossarnas Sverige dansar alla efter samma valstakter

-Varför dansar du inte som vi Ruth?
Att sossarna tagit makten märks även på dansgolven i Second Life. Ingen plats kvar för individualitet längre.
Samma konsumvaror till alla. Bara att stänga av min egen dans-hud och inordna sig i ledet.
Om det bor en rebell och upprorsmakare i Lelle vet jag inte, han kanske inte hunnit klicka på danshjärtat än
Lördagen blev en go kväll med gänget på Kickis brygga.
Även om Halloweenfirandet kvällen före verkat tagit hårt på krafterna så leden var aningen tunnare än vanligt. Men vi grejade trivsel ändå- Järngänget var på plats.
Så även Sveriges äldsta avatar (?). Fluff Puff fyller 11 år 14 november! 2003 när Fluff Puff loggade in första gången kunde bara en fjärdedel av svenskarna få bredband som krävs för Second Life ska fungera.
Här en bild på Fia och halloweenfirare. Lite plåster på såren för gårdagens fadäs Fia.
Får skylla på åskan, var tvungen att logga ut för det åskade och blinkade i ljuset nåt väldigt över Göteborg
Tappade väl koncentrationen och räkningen på bilderna där någonstans.
Sveriges äldsta nu levande avatar?
Fluff Puff loggade in första gången 14 november 2003!!!

Jag har inte mött någon så vansinnigt gammal

1 kommentar:

  1. Ja, jag är lite dansanarkist... jag har egna danser som jag gillar bättre ;)

    SvaraRadera