måndag 20 oktober 2014

Burn2 -Lara Croft släng dig i väggen!

Utforska faraos pyramid.
Det låter spännande -måste kollas in
Smygtestade Burn2 igår. Fick vibbar från anno da zumal.
Det gick inte att gå något vidare trots draw distance på 96 meter.
Det mesta rezzade illa, minikartan växlande mellan röd och vanlig.
Röd ska betyda att simen inte mår så bra vilket bekräftades av statistiken.
Idag var teknikproblemen som bortblåsta.
Bristen på knasiga freebies var lika skriande som igår.
Tänkte gå runt och sno åt mig lite och bygga en outfit efter hand men en oljelampa och en fackla blir inte så mycket knasig outfit så jag fick ta och modifiera fjolårets.
Dra i spakar och osynliga dörrar öppnas och stängs. Klicka på hemliga ställen och trappor kommer fram ur intet
Dagens första freebie - en fackla
Här finns ingen återvändo. Jag måste över.
Men lugn bara lugn en bro uppenbarar sig när jag behöver den
Årets Burn2 började verkligen overdressed. Kläder och Burn 2 hör inte ihop.
Eftersom andra inte klarar att klä sig efter tillfället så får jag väl sätta standarden då
Hur det gick sen i pyramiden?
Kan jag väl inte säga, då blir det ingen överraskning för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar