onsdag 30 oktober 2013

-Nu får det vara slutbölat!
-Nu skapar vi festernas fest!

Till festernas fest duger inte den vanliga garderobssorgen. -Kreditkortet ska brinna i veckor efteråt!
Yadkinfinalen i västhuset ska bli den mest omtalade festen i mannaminne.
Om vi alla lägger manken till kan den bli lika omtalad som Nobelfesten.

Yadkin har stått för glädje skratt och trevlig umgänge för mig och ett sånt minne vill jag ha med mig in i framtiden även den här gången.
Har rusat runt och shoppat för att ha något att ta på mig.
Festhumöret är nystruket och hänger på en galge.
Bara att låta festraketen brisera.
Houston contol;
LC: NSC reports spacecraft is go.
LC: RCO, report range go for launch.
Range Control Officer (RCO): Range go for launch.
Mission Director: LC (Viera), you're go for launch.
LC: Roger.
-T minus 10..9..8..7..6...5...4...3...2...GO!
NSC; We have a take off!

3 kommentarer:

  1. UNDERBART Kynlif!!!!!
    Bästa inställningen :)
    Dressed for success!
    Tillsammans kan vi alla skapa magi på fredag och minnen för livet när vi säger adjö till Yadkin
    Kram
    Apollon

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja utbrista UNDERBART!! jag med. Men eftersom det ordet redan var taget säger jag KANONERS!!!

    SvaraRadera
  3. Gött - Det som sås i ett växt hus måste bli stort :D

    SvaraRadera