söndag 22 september 2013

Uppiggande krasch och osynliga män.

Vi var dubbelt så många men hälften var osynliga
Helgen bjöd på lite olika upplevelser av det mer oväntade slaget.
Fredagen på Svampen bjöd på osynliga män och kvinnor. Hur jag än meckade med inställningarna så såg jag bara 12 avatarer. Trots att jag ställt in 45! Alla som var där pratade i chatten men syntes inte.
En del andra lustigahuseteffekter bjöds vi också på. Folk som stod blickstill men ändå dansade. Jag bar runt på ett knippe ballonger men det såg jag inte men alla andra.
Nej tänkte jag börjar det här eviga "köp en PC-tjötet" igen men då kom Lången till min räddning och sa att många oavsett operativsystem haft problem de senaste dagarna.
På SL-gridden såg vi också att de börjat "icke planerat underhåll" just klockan 23.00 vår tideräkning.
Lördag var det Kickis så klart. Knökat med folk och go stämning.
Men lite teknisk seghet första halvtimmen men chattlag och så men sen kom kraschen.
Tydligen kraschade vi allihop. Men det var en uppiggande krasch.
Efter ny inloggning så funkade allt riktigt bra. Det enda som inte funkade var "Block-listan" men det var ju bara att blocka henne igen så var det klart.
Efter allmän krasch och ny inloggning var det fullt ös på Kickis brygga
-Kul helg blev det med några mindre minus på folks uppträdande men de blev raskt åthutade.
-Tycker det är konstigt att vissa inte kan gå ut och ha trevligt! Utan de måste till varje pris vräka ur sig några dumheter utan minsta tanke på om att de inte bara förstör för den de ger sig på utan även för alla andra.
Samma fenomen finns i båda våra världar.
Blamage-gudens tillbedjare kan inte hålla sig på mattan en hel kväll.

2 kommentarer:

  1. Men håll käften då så kanske alla får en trevlig kväll även DU! För igår var det du som inte kunde låta bli att slänga ur dig dumheter. ;)

    SvaraRadera
  2. Ditt minne är väldigt selektivt Helene.

    SvaraRadera