lördag 26 januari 2013

Jändan fyllde både år och Grodan

Iändi fyllde inte bara 5 rezzår utan det konstaterades att hon efter flytten till Göteborg bytt epitetet "Norrländska
präriens gudinna" till SL-Göteborgs "Grande Dame" eller hur det nu var Apollon fick ihop det.
-Pst har du sett att Apollons byxor spruckit i baken!
Det ser ut som om jag anförtror "statshemligheter" men
det är nog bara dansen som går i otakt...eller?





Igår var rezzdagarnas stora dag. Både Jändi och Gitt fyllde år.
Naturligtvis trasslade tekniken, för mig. Men efter fem försök med omstart i mellan kom jag i alla fall in på Grodan och kunde gratta Jändi.
Däremot kom jag aldrig till Green room och kunde gratta Gitt av rent "traditionsenliga SL-skäl" läs tp-strul. Gitt´s rezzdag skötte däremot Apmel  föredömligt så jag lägger en länk till Apmels blogg. Lite oplanerat teamwork på grattisfronten.

PS Blanche fyllde 6 år men hon rymde till första livet så henne fick Linden Lab fira

Det var fullt hus, folk kom och gick hela tiden. Själv kom jag in fem gånger. De första mycket kort sen blev jag fast.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar