måndag 14 januari 2013

Extraparty på Yadkin


Alla var där, ja visst känns klyschan bekant men en hel del fler än till en vanlig tavelutställning kom det.
På konstutställning "ska man" se lite knäpp ut och
på dans lite sexigt tilldragande.
Ruth löste uppgiften genom att kombinera en sexig
blåsa med märkliga glasögon och cowboyhatt






Konstutställningar har ju ofta, tyvärr, en ganska smal publik. För att råda bot på detta ordnade Aake och FanFan ett extraparty mitt bland konsten.
Dans och häftig musik för att dra mer folk. Ett i mitt tycke ganska intressant sammansmältning mellan konsterna.
Måste det alltid vara så vattentäta skott mellan konst, musik och andra kulturyttringar?

3 kommentarer:

  1. Att man "måste" klä sig sexigt tilldragande på dans har Jändan totalt missat. För vem måste vi göra det? Ger det signaler om att vi vill bli uppskattade för den vi är och inte för våra yttre attribut?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Och det vore mig helt främmande att kritisera dig för det Jändan. Ruth däremot är det uppenbarligen fritt fram att ge sig på.
    Jag trivs med att klä mig på mitt sätt och det tänker jag fortsätta med oavsett vad andra tycker.

    SvaraRadera