torsdag 18 oktober 2012

Tar mig till högre höjder i helgen

Reser bort fredag till söndag kväll tillsammans med en vän.
Känner dessutom att jag behöver bort från Seceond Life en helg. 
Är så trött på allt tjafs. -Den är dum..Nej den är dummare ..men du är allra dummast.....
Mitt syfte med att vara i Second Life är att ha roligt och trevligt. Inte som sist jag var på GMB, blev tjafsad på av två av gästerna som hade för avsikt att skada mig och mitt rykte. Naturligtvis bad jag dem dra åt helvete och sa att det är ju själva faan att man inte ska kunna gå ut och ha skoj utan att några ska gå in för att sabba kvällen.
Tjafset från dem som saknar vanligt folkvett och inte kan uppföra sig bland folk drabbar alla på festen även de som inte är inblandade och förstör stämningen.
Kanske onödigt att bry sig men jag gjorde det och därför lämnar jag Second Life åt sitt öde en helg. Göra något annat. Allt blir tjatigt i längden även hur kul det än är så behöver man ta en paus ibland.
Eder tillgivna
Ruth/Kynlif
och ingen annan :)

1 kommentar:

  1. Jag har också tagit en liten paus den här veckan. Alltid skönt med lite distans.
    Ha nu en trevlig helg:)

    SvaraRadera