måndag 8 oktober 2012

-Spänn vänsterhanden.håll andan..

-Spänn vänsterhanden....håll andan.. känn efter hur det känns...
-Slappna av och andas ut..
-Känn skillnaden.
-När du känner dig stressad och orolig knyter du bara vänsterhanden och tar ett djupt andetag och den här underbara avslappningen återvänder till dig.
Ungefär så mässar Lars-Eric Uneståhl på CD:n från BuenaVida förlag.
Sjöfn som känner mig sen jag bara kunde krypa visste precis vad jag behövde. Det är fantastiskt vad en kvart på morgonen kan förändra hela livet för en.
Vi kom fram till att han låter som vår gemensamma morfar gjorde.
När vi var små och ledsna kunde vi alltid krypa upp i morfars knä och så talade han till oss på sitt vänliga sätt.
-Det är skönt att ha en riktig vän som Sjöfn som alltid vet vad man behöver innan man ens vet det själv.
Nu känner jag mig redo att dra iväg i första livet till världsmetropoler som Uddevalla och Lysekil och att i andra livet ta saker och ting med en klackspark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar