måndag 8 oktober 2012

Peeping Tom smyger runt ambassaden


Jag och många tjejer med mig brukar använda ett tomt rum på ambassaden för att byta om. Dels för att ingen brukar komma och störa dels för att det är ganska tomt på väggarna så det rezzar bra.
Den senaste tiden har vi lagt märke till att någon karl hoppar upp och ner utanför fönstren.
Idag stog samme figur och glodde på mig. Jag sa Hej men fick inget svar. Tvärtom hastigt som skjuten ur en kanon försvann han.
Kan bara konstatera att " det finns folk till allt" men att stå och glo på en avatar i förhoppning om att hon ska byta om??? -Då är väl inte bara alla hästarna bortsprungna utan även stallet nerbrunnet!

2 kommentarer:

  1. Jag har fått synpunkten att detta liknar mig, men det är inte jag.
    Jag vill bara påpeka att jag har alla mina hästar hemma, trots att jag inte har något stall till dem.
    Det går att se dem på nordöstra hörnet av Gimle, ta gärna en ridtur.
    /Holy

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte Holy, det är inte du.
    Filuren har valt ett av Second Life´s standardutseenden för att försöka smälta in i mängden.

    SvaraRadera