fredag 12 oktober 2012

Nu gör jag kväll..

Färdig med veckans slit och släp.
Sista raden skriven i en bruksanvisning. Om knappt två timmar kommer ungarna hem. Sista kvällen tillsammans för den här perioden. Nu ska de vara två veckor hos x-kroken.
För att tömma skallen på typ sånt här: 
Aktivera eller avaktivera VoiceOver  
Aktivera eller avaktivera vitt på svart 
Aktivera eller avaktivera Zoom
Trippelklickning på hemknappen är avaktiverat som förval. 
Tog jag mig till ett näckrosblad på OSHO Island. Satte mig på ett näckrosblad för att meditera. Mjuk piano och gitarrmusik väller upp omkring mig. Vid skrivbordet lutade jag stolen bakåt. Andades lungt och djupt. I samma takt som Ruth på skärmen.
Nu är jag avslappad i hela kroppen. 
Lite kaffe nu och en skön dusch så är jag redo att bara fokusera på mina barn i eftermiddag. Njuta av dem och vår samvaro vid matbordet. Framför TV:n. Alla tankar på hur man hanterar dubbla förknasningsförkopplare är lagda till handlingarna till på måndag,
TFIF


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar