fredag 19 oktober 2012

Hur lågt kan man sjunka?
Gjort abuseanmälan till Second Life

Avataren Team Vanadis har inget med mig att göra.
Det finns inga gränser för vad en del kan tillåta sig för att leva ut sina egna egon på andras bekostnad.
Någon, undrar om det har nåt samband med att jag blockade Helene D på Facebook, har skapat en avatar döpt till TeamVanadis och försökt göra en avatar som ska karikera mig.
Med största sannolikhet ska den "bära sig åt" på ett sätt som jag inte skulle gjort i syfte att misskreditera mig.
Jag och säkert många med mig ser en repris på den behandling Tina och Tina Universum fick i syfte att få henne att sluta blogga. Förhoppningen är väl att jag ska tiga och försvinna ur Second Life.
-Det är tråkigt att det ska finnas så många illvilliga stollar i svenska SL. Ingen annan stans har jag råkat ut för så mycket skitsnack och förtal så mycket illvilja på en och samma plats.
De onda är inte många men de bär sig åt som svin.
Till er som är mina vänner ber jag er bevisa det genom att ta avstånd från avataren TeamVanadis. Jag har inget emot att slåss med någon men det ska vara med justa medel. Knivstick i ryggen och förtal är bara ondska och det har ingen allra minst jag.
Till avataren Team Vanadis ställer jag den raka frågan: -Vad tjänar Du på att bete dig så här emot mig?
Fotnot Anmälan för trakasserier till Second Life;
En lång förtalskampanj i bloggar och på Facebook krönes med att en avatar använder det för att förtala mig och mina vänner det finns även en bild i profilen som ska förestälal mig i syfte att förstöra mitt goda rykte


1 kommentar:

  1. "Team Vanadis" är ett varumärke tillhörigt Vanadis Capital ett mycket seriöst företag.
    Jag har informerat dem om varumärkesintrånget.

    SvaraRadera