söndag 16 september 2012

-En sån helg!
Eldfängt, uppochner och full rulle!

Second Lifes hetaste dj? Eller hårdträninge inför Burning man?
Apollon håller som vanligt alla på sträckbänken





 Det var det mycknas helg. Full fart överallt.
Fredagen började på Apollons club Bounche Bar och där var det studs redan från start.
Apollon låg uppenbarligen i hårdträning för kommande Burning man.




På Fias altan var allt uppochner men på ett väldigt trevlig sätt

Inget facelight på mig!
Bara bländande naturlig skönhet.
Vissa uppskattade inte min hudfärg
!
De ska få en chock nån gång :)

Vem behöver facelight när
det finns spotlight?
En jätteglad Kicki kan njuta av publikrekord. 47 dansanta besökare på en gång.
Så ska en sim fungera. Inget lag, för mig i alla fall trots trängseln hade jag mellan 24-30 fps.


Lite skvaller också!
Det är ju inne nu.
Som i en usel sängkammarfars klev "Den lille skiten"* ut till vänster efterlämnades en rejäl dynghög.
Från höger kom Helene in strax efter.
Om det har nå´t samband?
Jag vet nog vad jag vet jag...
..mig lurar ni inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar