söndag 26 augusti 2012

-Vem är Ruth? -Vem är Ruth?-Vem är Ruth?
Så blockerar du energitjuvar och annat oknytt.

Efter att ha blockat Blanche hade jag en väldigt trevlig kväll med en stilig och charmerande kavaljer
-Vem är Ruth? kraxade Blanche som en utsvulten papegoja. 
Precis som förra lördagen på Kickis dansbana. 
För mig är det obegripligt hur någon kan ha en så undermålig uppfostran att man utan att blinka eller ens reflektera över att en hel väldig mängd människor har gjort enorma ansträngningar för att Lenablue och Tor bröllop ska bli ett minne för livet för dem och en trevlig kväll för alla närvarande.
I den värld jag har växt upp är det ens förbannade skyldighet att visa upp sin bästa sida på kalas.
Att då ta sig före att till varje pris framhäva sig själv och sätta sina egna förvirrade tankar högre än festens trevnad är bara så otänkbart. Bar någon sig illa åt på festerna i min familj blev den personen inte bjuden mer.
-Jag erkänner att jag lät mig provoceras förra veckan på Kickis dansbana och gav svar på tal men den här gången bestämde jag mig för att ingen energitjuv skulle få förstöra festen för mig eller någon annan så jag blockade Blanche Argus för tid och evighet. Dolphin viewer visade sig inte bara göra en grå skepnad av den blockade utan göra den personen helt osynlig.
Blocka otrevliga personer du också - Det är enda sättet att få slut på drama och annat elände.
Så här gör du:
  • Bredvid varje persons namn i People/Nearby finns ett litet "I" klicka på det och få upp en liten inforuta om personen-klicka på kugghjulet och välj "Block" i rullgardinsmenyn.
  • Blocklist kommer fram och du ser personens namn där. 
  • Nu slipper du se och höra den här personen tills du väljer "unblock".
Jag har unblockat awery för hen har inget ont gjort utan är bara ett exempel.
De andra tre däremot är personer jag av olika skäl klarar mig alldeles utmärkt ja mycket bättre utan.

Ruth-Kynlif
och ingen annan


3 kommentarer:

  1. Jag är ledsen att jag inte uppmärksammade detta och kunde säga till personen i fråga. Mitt mål är att man på Yadkin ska slippa sånt.

    SvaraRadera
  2. Det är inte ditt fel -du kan inte vara överallt. Det är en omänsklig begäran.
    Därför beskriver jag hur man blockar någon som är otrevlig. Om alla gör det, kanske bara för kvällen, så blir det ju ingen vits att tyka.
    -Tack för att du bryr dig Iendi

    SvaraRadera
  3. Vuxet agerat Ruth-Kynlif.
    Hoppas kunna vara lika vuxen själv.
    Precis som du säger är det nog enda sättet att få tyst på "dem".
    -Svält ut trollen" var det någon som skrev på ett forum där några bråkade och det är ett bra tips.

    SvaraRadera