onsdag 18 juli 2012

Se på vattnet kanske kan funka!

Försökt segla runt Eden och simma runt Eden, seglat runt Norge. 
Försökt igen och igen men kraschat i simkorsningarna. Jag har otaliga gånger försökt se "det nya Norge" men kraschar hela tiden.
Det här är otroligt dåligt att man inte ska kunna röra sig i Second Life. Så länge man sitter på baken funkar allt men så fort man ska röra på sig så kraschar man förr eller senare.
Vill Linden Lab inte ha kvar Second Life? -Det löser sig snart om inte tekniken funkar lika bra som andra nätspel och virtuella världar.

1 kommentar:

  1. Jag kör nya Firestorm och kraschar så gott som aldrig även om jag springer över simgränsen mellan Gimle och Yadkin åtskilliga gånger per inloggning. Det enda knasiga som händer är att jag från ena hållet går PÅ bron men från andra under. Men det kan jag stå ut med. Då får jag ju se näckrosorna underifrån :)

    SvaraRadera